יום רביעי, 6 בפברואר 2013

#1 התחלה

היום אנחנו מתחילים.
 כדאי שתעצרו לקרוא. זה לא קצר אבל זה מעניין.
היום מתחיל להתגלגל לו לאיטו הסיפור שיש לי לספר. בין היתר, גם על למה אני פה
ההתחלות של הסיפור הזה מרובות אבל הסוף שלו כלל וכלל לא ברור ולא ידוע. 
שנתיים אני חוקר את הדבר הזה, המופלא עד מאד בעיניי שנקרא פייסבוק . חוקר את האנשים, המצבים, ההתנהגויות. של חברים שלי פה וכן כן, גם את שלי.
אני חייב לציין שגיליתי פה המון דברים, מה זה המון? ערימות
חלק ממה שגיליתי זה שחשיפה אישית מקבלת תהודה חזקה מאד, גם בצורה של לייקים ותגובות. דבר נוסף שגיליתי זה שיום אחרי, לפעמים גם שעה אחרי, לא הרבה זוכרים סטטוסים , מעט מאד עוקבים אחר הכתוב ומעט מאד זוכרים פרטים.
גיליתי גם שיש אנשים עקביים שמתעניינים לאורך זמן ויש כאלה שמתפוגגים אל החלל הוירטואלי.
מצאתי פה כמה אנשים, חברי אמת, עם חלקם גם נפגשתי וגיליתי אנשים מדהימים! שלא היתה לי שום דרך אחרת בעולם לפגוש.
לעומת זאת עם אנשים מדהימים אחרים לא נפגשתי וסביר מאד להניח שגם לא אפגש לעולם
עוד דבר שגיליתי זה שיש אנשים שהפסיקו לקרוא ועזבו את הסטטוס הזה....:-)
ואם כבר קראתם עד לפה, אז כל זה סוג של הקדמה. היום בעצם אני רוצה להתחיל תהליך.
תהליך שאין לי דרך לדעת איך הוא ייגמר, אבל הרבה בו יהיה תלוי בכם. בהתנהגות ובתגובות שלכם.
לאחרונה ,ודאי שמתם לב שהתנהגתי מאד מוזר פה. משאלות וחפירות שלי בנושא לייקים, דרך צמצום מאסיבי בכמות החברים ועד הודעות מוזרות על עזיבה. לכל זה היו מספר מטרות; לנסות ולצמצם עד כמה שניתן חברים שרואים את הפרסומים שלי ולא מגיבים (וכולנו יודעים שיש כאלה...)
וגם, עם כמה שזה יישמע מוזר, לנסות ולגלות מי חברים פה קצת מעבר לרמת ה-'חבר בפייס'.

כמה דברים שבוודאי יקרו בזמן הקרוב זה שתהיה פה חשיפה אישית לא קלה כלל וכלל מצידי. יהיה פה סיפור שלא ייגמר בסטטוס אחד אלא ייפרש על פני תקופה. יהיו פה חוקים שעלולים להיתפס כלא פשוטים ולא מקובלים ע"י חלקכם ויהיו עוד הרבה מאד הפתעות.
הדבר הראשון שאני מבקש ומציע, זה שתשימו אותי ב"חברים קרובים" כך גם תוכלו לקבל התראות בכל פעם שאפרסם משהו. זו הפעם האחרונה שאני מזכיר זאת ויותר לא אלאה אתכם בעניין.
 לכל מי ש'מודאג', אמשיך להעלות פה תמונות של פרחים ודברים יפים שאני פוגש במהלך היום ואמשיך להעלות סטטוסים מעניינים (אני מקווה שיעניינו...) אבל בתדירות שונה, כל זה כדי לא להעמיס על פיד החדשות שלכם.
אשתדל מאד להיות כמה שיותר מעניין, יצירתי ומקורי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה