יום רביעי, 6 בפברואר 2013

#6 שינוי כיוון

שינוי כיוון 
אמרתי שאני בכוון של חשיפה אישית ושל שיתוף לא? המילים הבאות לא נכתבו בקלות.

אז ככה, אני בן 41 ו... עוסק בגינון, בתכנון והקמה של גינות כבר למעלה מ- 12 שנים, אוהב את זה הכי בעולם (ואפשר לראות את זה פה, גם לאורך כל שנות הפעילות שלי וגם בתמונות שאני מעלה.)
אבל בשנים האחרונות התחלתי לחשוב על שינוי.
לא אכנס כאן לכל הסיבות, זה פשוט ארוך, מה שכן, אני בהחלט מרגיש שהגיע הרגע לדבר על זה ולשתף אתכם.
דבר ראשון - פנייה לחברים שלי פה בפייס שהם גם לקוחות שלי. קודם כל הרגעה...אני לא עושה את זה מחר, זה תהליך, תהליך שבו בעצם, בהדרגה, אקטין את נפח העבודה שלי בתחום. אני מתחייב להמשיך ולעבוד איתכם ואצלכם כל עוד יהיה ניתן. צברנו ביחד הרבה שעות של עבודה משותפת וגם חברות שאינן הולכות לרדת לטמיון, פיתחנו קשרי חברות ואהבה שאשמח שיישמרו לעד.
דבר שני - בלי לשכוח לרגע את העבר וההווה, בעבודתי כגנן הייתי מאד מוגבל, מוגבל גיאוגרפית לאזורים שאליהם אני יכול להגיע ולתת שירות.

בעתיד, ברצוני להגיע לכל בית בישראל.

אני מדבר על שינוי עיסוק, החלפת עבודה, מעבר מלהיות אדם שרגיל לתת שירות, להפוך ליצרן וספק ובהמשכו של תהליך, למכור מוצרים ייחודיים ולקוות שיהיו להם קונים.

התהליך ארוך, מסובך, מצריך החלטות לא פשוטות, ניתוק מכבלים שונים של ספקות, פחד וחשש. ניתוק מהרגלים ישנים ושינוי של תפיסת עולם שהתעצבה במשך שנים, מתחושת שליחות חזקה שליוותה אותי בכל שנות עבודתי כגנן; עם כל עץ ,צמח או פרח שנשתל בגינה אני חש שאני תורם תרומה ברורה ומיוחדת לעולם שלנו ולכדור הזה, שאני עושה טוב לאנשים ומשמח את ליבם.

גם פה אני עדיין רוצה להמשיך ולעשות טוב. אני רוצה להגיע לכל בית ולהעלות חיוך על פניהם של אנשים ואמשיך לעשות זאת תחת אותם קווים מנחים בהם נקטתי עד היום. במודעות ואכפתיות לסביבה, באהבה עצומה למה שאני עושה, בייצור דברים שיהיו כמה שיותר מושלמים בעיניי, בלתת, כי אני יודע שבסוף אקבל.

אני עד לשינויים שעברו על אנשים במהלך חייהם, יש מלא סיפורים מסביב, אבל גם יש את הסיפורים פה בפייסבוק. של חברות וחברים שלי שעברו את השינוי בחייהם, שעוברים את השינוי ומשתפים פה, סיפורים מרגשים אחד אחד שגם מהם אני שואב כוחות כדי לשתף ולחשוף פה.

בימים אלה אני מתחיל, יחד עם שותף, לבנות משהו חדש, ליצור מותג ועסק חדש שיהיה משהו אחר, שיהיה משהו שלא היה קודם (זה מה שכולם רוצים, לא?...), אתם בהחלט הולכים לקחת חלק פעיל ומעניין מאד בסיפור.

ולסיום, אני פונה אליכם ומבקש, חברים יקרים, בלי בצ"ל, מילים טובות ומעודדות יתקבלו פה בברכה, לייקים בטח ובטח...:-) אך גם עצות, גם רעיונות, בעיקר תובנות. ממהלכים שעברו ועוברים עליכם.

מהדברים שאני מעלה פה....ובכלל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה