יום שלישי, 19 בפברואר 2013

#15 מילים


אמרתי בעבר שאני לא מקלל ואני מסרב לקבל כל קללה פה אצלי על הקיר, אני מאמין שקללה היוצאת מפינו לא עושה שום דבר ולא תורמת לכלום מלבד להקטין ולהחליש אותנו. אותו דבר עם הבצ"ל. (ביקורת, ציניות ולגלוג).

בנוסף, רק לשם הדוגמא ולא תראו את זה שוב אצלי לעולם, אני לא אומר אף פעם "אני משוגע על..." "אני מת על..." או "אני חולה על..." .
 אני מאמין שכוחן של המילים רב מאד ומאמין ביכולתן ליצור ולשנות מציאות. אולי זה יישמע לחלקכם פלצני, לחלק אחר זה יישמע מטורף, אחרים יגידו אין מצב, הוא משקר, לא יכול להיות שלא "מתפלק לו."
כן לעיתים נדירות מתפלק לי אבל אני מודע ומנסה כל הזמן לעצור את עצמי ולהימנע מהמקרים האלה.
למה כל המגילה? אין קשר לפורים...:)
 אני (בערך כמו כולם...) מאמין בכוחן של המחשבות, בכוחן הרב יותר של המילים הנאמרות ובכוחן הרב עד מאד של המילים הנכתבות; לאחרונות יש משקל מכריע בעיניי מכיוון שתמיד אפשר לנבור איפשהו בעבר ולמצוא אותן כתובות. שחור על גבי נייר או טקסט על גבי מסך. תמיד אפשר להוציא אותן מהבוידם ולעשות בהן שימוש חוזר. כאשר המילים נכתבו לשלילה מההתחלה, בדרך כלל, גם השימוש החוזר בן, לא יהיה לטובה.
 אני לא מאמין בללכלך על אנשים, לא תמצאו אותי מבזה סלבריטאים או אנשי פוליטיקה, מכל הצדדים. לא תמצאו אותי משפיל אנשים בפומבי או גורם להם לאי נוחות במודע. אם עשיתי זאת למי מכם עד היום, אני מצטער.
 אני מאמין ביכולתנו להשפיע על האנשים שסביבנו. השפעה שאם תינתן בידיים טובות תהיה ברוכה, תגרום ליותר טוב בעולם ותהדהד לכל הכיוונים ובעיקר- תחזור אלינו בהפוכה...
 אני מאמין בכוחו של פרגון.
 אני מאמין בכוחה של מילה טובה.
 אני מאמין במילה שיוצאת לבן אדם מהפה, שאם אמרת משהו וזה לא בקטע של בדיחה או "לעבוד על מישהו" אז אתה יודע שאתה צריך לעמוד מאחרי מילותיך. שאתה צריך לדעת שמילה זו מילה.
 אני מאמין בחברות. לא של פייסבוק, אמיתית כזו, כמו של פעם.

....למרות שההבדל, במקרים מסויימים, מאד מטושטש... ;-)


אחרי הכל, כולנו ארעיים פה.

כולנו נגיע, בסופו של דבר לאותו מקום וכדאי מאד שנשאיר אחרינו משהו שייזכר לטוב. לא לשלילה.

תהיו טובים, זה משתלם בריבוע :)


2 תגובות:

  1. אריק יקירי, נהנית לקרוא. את הכתיבה הרהוטה. את המילים החמימות. כל כך הרבה אהבת אדם קורנת מהפוסטים שלך. האם זה מה שעושות שנים של אהבת טבע ועולם? בהצלחה. כל מי שבצ"ל גורם לו לדמעות בעיניים - הוא חבר שלי. עידית

    השבמחק
    תשובות
    1. כשזה בא ממך זה מחמיא כפליים עידית. תודה לך :)

      מחק